ABOVE THE CLOUDS

#ezvagyokén kihívás

2018. március 25., vasárnap - 12:05 • Nadin
3 komment

Konnichiwa!

Ami azt illeti, még az egyik másik blogomon hívott ki drága bloggerina társam, Janett C., hogy én is teljesítsem ezt a rövidke kis feladatot, és igazándiból ez most így sokkal könnyebbé teszi azt az olvasók számára, hogy valójában milyen is vagyok, illetve, hogy mik a terveim, és milyen a személyiségem.
Tanoshinde, Nadin



Szabályok: 
  • Kihívtak? Fogadd el - vagy ne, rajtad áll - és szánj egy bejegyzést a következő kérdések megválaszolására: 
  • 1. Ki vagy Te?
  • 2. Mi az álmod?
  • 3. Mi a kedvenc emléked?
  • 4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
  • 5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
  • 6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
  • 7. Mi a legnagyobb félelmed?
  • 8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
  • 9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
  • 10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
  • 11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
  • 12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?

+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...

  • Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
  • Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.


  
1.Ki vagy te?
A tudnivalók menüpontban részletesen le van írva rólam, viszont, ha a kihívás kéri, én mégegyszer leírom, kicsit összetömörítve. Nadin vagyok, 2001. április 5-én születtem, szóval úgy körülbelül, ha jól számoltam a matematikai képességeimmel - ami szinte a béka feneke alatt van -, akkor durván egy hét múlva, és három és fél nap múlva tizenhét évesen tengetem majd a napjaimat. Egy tolna megyei faluban élek, és minden nap harminc kilométert utazok azért, hogy eljussak az iskolába, ahol egyébként bolti eladóként tanulok és az utolsó évemben járok ebben a szakmámban. Lassan nyolc éve, hogy angolt tanulok. Miután befejeztem az eladói szakmát, szeretnék menni érettségire, illetve, ha azt is sikerült problémamentesen letennem, akkor valamiféle boltvezetői dolgot szeretnék még letenni, hogy átvehessem a vezetést a falum kis boltjában - muhaha. A stílusom elég változékony, ezt kedvtől is függ mind ruha, film és zene téren. Mostanában viszont nagyon rákattantam a Japán/koreai zenékre és az Animékre. Kedvenc bandáim az Exo és a BTS, a kedvenc Animém pedig a Naruto, minden mennyiségben. Valamint ezért lesznek majd fura, Japán kifejezések a bejegyzéseimben, illetve az oldalsávban szereplő modulok címei is Japán szavak. Sokszor szeleburdi vagyok, néha feledékeny, csökönyös, és minden lében kanál. Aztán még, amit tudni kell rólam, hogy rettentően nyitott, verekedős és őszinte vagyok. Szóval, ha nekem valami nem tetszik, és kiborul a bili, akkor vigyázzatok, mert tarolok, mint egy buldózer.

2.Mi az álmod?
Hát, igazából fogalmam sincs. Illetve van, csak az alapvetően már megtörtént. Azon kívül persze vannak más álmaim is. Ilyen például az, hogy egyszer a szerelmemmel kiköltözhessünk Amerikába. Vagy ha ez az amerikai dolog nem jönne össze, akkor legalább Sopron környékére tudjunk eljutni, hogy át tudjunk járni Ausztriába dolgozni.

3.Mi a kedvenc emléked?
Amikor végre eljutottam a kedvenc magyar énekeseim koncertjére, akik név szerint Dj.Szathmáry & Jucus. 

4.Mi jelenti számodra a boldogságot?
Az, ha másoknak örömet tudok okozni. 

5.Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
Maga a természet, illetve mindenféle művészettel kapcsolatos dolog.

6.Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
Környezetemben élők: Hülye. Hülye. Hülye. Idióta. Hülye. Hülye.
Én: Arigato.

7.Mi a legnagyobb félelmed?
Az, hogy egyszer valami olyan dolgot csinálok teljesen véletlenül, amitől mindenki elfordul mellőlem.

8.Hogyan látod magad 1 év múlva?
Valószínűleg boldogan, de mégis szenvedve az érettségitantárgyak miatt. 

9.Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
Fhú, igazából fogalmam sincs. Voltak balhéim, mert nem hagyok ki egyetlen egy bunyót sem. 

10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
Lehet, hogy ez nagyon nagyon nagy baromságnak hangzik, de Naruto. Akármennyit is szenved az animében, mindig talpra áll. 

11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
Hú, hát ha egyedül lennél, valószínűleg neki mennék, mert nem lenne olyan ember, aki lefogna. Vagy pedig második lehetőségként odamennék hozzá, megkérdezném, hogy biztosan úgy gondolta-e azt, amit mondott, és ha igennel válaszol, akkor megfejelem. Védelmező típus befigyel.    

12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Még szép, hogy igen! A szerelmemmel és a bátyámmal fát hordtunk be, és a szerelmem háromszor lefejelte a tároló helyiség mennyezetét, olyan alacsonyan van. (Szegényt persze jól kinevettem.)

+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
...végre a szerelmemmel élhessek, és hogy végre a saját lábamra álljak. 
    
Az én kihívottjaim: MoroNK és Petra Rosser

 (Igazából elég rövidek lettek a válaszok a "Ki vagy te?" kivételével. Gratulálok Nadin. Pedig egyfolytában jár a szád.)

Arigato, hogy elolvastad! A következő bejegyzés tartalma: Stephen King - Az írásról.

Címkék: ,


VISSZA